Финансы Кредитный специалист Страхование Аудит Бухгалтерия (6), Финансовый анализ Банковское обслуживание Кассир Экономист Маркетинг Реклама Связи с общественностью Маркетинг менеджмент Копирайтинг Информационные технологии Разработка и управление базами данных Системное администрирование IT специалист консультант Программирование Управление IT проектами Специалист по аппаратному обеспечению Администрация и управление 13 Административная поддержка Менеджмент Офис менеджмент Секретарь Ресепшн Управление персоналом Продажи 20 Агент по недвижимости маклер Специалист по продажам Дизайн Веб-дизайн Архитектор дизайн интерьеров Дизайн одежды Художник Юриспруденция Адвокат Криминальное право Юрист Образование и наука Преподавание в школах Преподавание в университетах Репетиторство Специальное обучение Тренинги Промышленность и сельское хозяйство Автоматизированное проектирование Строительство Сельское хозяйство Инженерия Геология и окружающая среда Обслуживание Курьер Уборщица Складчик Ресторанное дело Водитель Няня Рабочий Туризм и гостиничное дело Переводчик Охрана Другое Обслуживание Медицина и фармация Врач Медицинский персонал Медицинский представитель Разное Для студентов Журналистика

Ofis menecmenti 27




  • Operator - 300 - 400 AZN Valet Parking
    31 июля 2017 в 17:35 | 31

    İş barədə məlumat - Daxil olan sifarişləri qəbul edib, icra etmək  - Daxil olan bütün sifarişləri kompyuterdə qeyd etmək  - İş saatları: 20:00- 08:00  - İstirahət günü həftədə bir dəfə (yalnız həftə içi)  - Əmək haqqı 340 azn Namizədə tələblər - Yalnız xanım namizədlər  - Məsuliyyətli və kollektivə uyğun olmalı  - Səbirli, təmizkar və təmkinli olmalı  - Cəld və bacarıqlı olmalı  - Müştərilər ilə incə və səlis danışmalı  - Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili səlis (İngilis dili arzuolunandır)  - Kompyuter proqramlarından istifadə bacarığı  Yalnız şəkilli CV-lər qəbul olunur.

  • Operator - 300 - 500 AZN ASF MMC
    31 июля 2017 в 17:33 | 31

    İş barədə məlumat - Ofis daxili iş  - Zəng mərkəzinə daxil olan zənglərə cavab vermək və müştəriləri məlumatlandırmaq  - Bütün iş prossesini menecerler oncədən izah edecək  - İş saatı: 10:00-19:00  - Həftə ərzində 1 gün istirahət  - Əmək haqqı + bonus Namizədə tələblər - Telefon vasitəsilə müştərilərə məlumat veriləcək  - Səlis nitq qabiliyyəti 

  • Operator - 300 - 500 AZN Ulduz Taksi
    31 июля 2017 в 17:30 | 23

    İş barədə məlumat - Müştərilər tərəfindən gələn zənglərin cavablandırılması  - Müştəriyə lazımı məlumatların təqdim olunması  - Verilən tapşırıqları yerinə yetirməli  - Nahar şirkət tərəfindən verilir  - Dəyişkən iş qrafiki 08:00-20:00, 20:00-08:00  - Əmək müqaviləsi  - Məzuniyyət şirkət hesabına  - Əmək haqqı artımı Namizədə tələblər - 18-40 yaş arası xanımlar(Təcrübəli operatorlara üstünlük verilir)  - Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilməli  - Məsuliyyətli, dəqiq,mülayim,gərgin iş rejimində çalışmaq qabiliyyəti  - Kollektivlə işləmə bacarığı  - Ünvanları və şəhəri yaxşı tanımalı

  • Call-center operatoru - 200 - 400 AZN Çiçək Taksi
    31 июля 2017 в 17:23 | 24

    İş barədə məlumat - Daxil olan zənglərə cavab vermək  - Daxil olan sifarişləri icra etmək  - İş vaxtı: növbəli  - İstirahət günü var  - İş saatı: 15:00-23:00 Namizədə tələblər - Xanım namizədlər  - Təmkinli və səbrli olmaq  - Diqqətli olmaq  - Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus  - Komputer bilikləri: Microsoft office Müraciətlər yalnız CV formasında göstərilən mail adresində qəbul olunur.

  • Operator(Servis mərkəzi) - 300 - 400 AZN `Kontakt Home`
    27 июля 2017 в 22:00 | 20

    İş barədə məlumat - Servis mərkəzinə müraciət etmiş müştərilərin suallarını vaxtında cavablandırmaq  - Daxil olan telefon zənglərini cavablandırmaq  - Kompüterdə mətn yığmaq və çap etmək  - Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə  - İş qrafiki: I-V günlər. Şənbə, bazar- istirahət günləridir  - Əmək haqqı - 350 AZN Namizədə tələblər - Ali təhsilli  - Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli  - Səlis nitq qabiliyyəti  - Kollektivdə işləmək bacarığı  - Müştərilərlə ünsiyyət təcrübəsi Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Operator (Servis mərkəzi) ” qeyd edərək  hr@abc-telecom.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Ofis meneceri - 300 - 500 AZN SAFE VISION Uniforms
    27 июля 2017 в 21:15 | 24

    İş barədə məlumat -Yeni müştərilərin axtarışı, şirkət məhsullarının təqdim edilməsi  - Mövcud müştərilərlə əlaqələrin saxlanılması və inkişafı  - Satınalma və satış müqavilələrin tərtibində iştirak  - AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə  - Həftədə 5 tam: 09:00-18:00, 1 yarım iş günü: 09:00-13:00 Namizədə tələblər - Dil bilikləri: Ingilis Dili - mütləq, Rus dili -arzu olunandır  - Kompüter bilikləri: Microsoft Office  - Müştərilərlə ünsiyyət təcrübəsi

  • Menecer - 300 - 500 AZN Delta Education
    27 июля 2017 в 21:13 | 22

    İş barədə məlumat - Müəllimlərin dərs saatı və maaş cədvəllərinə nəzarət  - Təhsil mərkəzinə yeni müştərilən cəlb olunması üçün kampanyaların təşkili  - Təhsil keyfiyyəti və müştərilərin məmnuniyyətinin təmin edilməsi  - Şirkətdə kargüzarlıq işini təşkil edilməsi  - İstirahət günü: Həftədə 1 dəfə (bazar günü)  - İş qrafiki 09:30-dan 19:00-dək  - Müştərilərin qəbul edilməsi və xidmətlər haqqında məlumat verilməsi  - Təhsil mərkəzi Zabrat qəsəbəsində yerləşir. Bu səbəbdən də yol problemi olmayanların müraciət etməsi tələb olunur Namizədə tələblər - Hazırlıq kursu idarəçiliyində ən az 3 il təcrübə  - Yaxşı dərəcədə kompüter bilikləri (ofis programları)  -... ətraflı

  • Mudir asistenti - 300 - 400 AZN Webcity
    27 июля 2017 в 21:10 | 26

    İş barədə məlumat - Müdirin gündəlik(Həftəlik, Aylıq) planının tərtibi və izlənməsi  - iş gününün sonunda işçilərdən gündəlik hesabatların toplanması və müdirə təqdim olunması  - Rəsmi yazışmaların aparılması, müqavilələrin, digər sənədlərin tərtibi  - Bİletlərin və otellərin bron olunması  - Müdirlə birlikdə və ya tək başına rəsmi görüşlərin keçirilməsi və ya ziyarəti  - Həftənin 6 günü , saat 9:00 dan 18:00-dək Namizədə tələblər - Yalnız Xanımlar  - Punktuallıq  - Kompyuter bilikləri mükəmməl olmalıdır  - Dəqiqlik  - Problemlərin tez və effektiv həll etmə bacarığı  - Şəhər və ölkə xaricinə səfərlərə hazır olmalıdır  - Alacağı məvacibə görə... ətraflı

  • Помощник директора - 400 - 600 AZN Avropa Lift Sistemləri
    27 июля 2017 в 21:08 | 29

    İş barədə məlumat - Деловая переписка  - Приём телефонных звонков  - Планирование рабочего дня руководителя  - Организация деловых встреч  - Выполнение личных поручений руководителя  - Организация работы офис-менеджмента  - График работы: 09:00 - 18:00  - 1 день выходной Namizədə tələblər - Опыт работы в офисах на позициях секретаря, офис-менеджера  - Владение азербайджанским и русским языками (на хорошем уровне),английский приветствуется  - Владение компьютером и офисных программ  - Грамотная речь, умение работать с офисной техникой

  • Call-center operatoru - 300 AZN INNES
    27 июля 2017 в 21:07 | 20

    İş barədə məlumat - Məlumat mərkəzinə edilən zənglərin idarə cavablandırılması  - Sifarişlərin qəbulu və icrasının izlənməsi  - Məmnuniyyət sorğusunun keçirilməsi  - Şirkətə təklif zənglərinin edilməsi  - İşçi aylıq satışdan asılı olaraq bonusla təltif ediləcəktir  - İş günləri: 1-5ci gün  - İş saatları: 09:00-18:00  - 6cı gün iş saatları: 09:00-14:00 Namizədə tələblər - Xanım namizədlərin nəzərinə  - Səlis danışıq qabiliyyətli  - Azərbaycan və Rus dilində mükəmməl danışıq qabiliyyəti  - İngilis dili arzu olunandır  - Təqdim və təklif etmə bacarığı  - Ofis programlarında işləmə bacarığı

  • Ассистент директора - 700 - 900 AZN AzTrade
    27 июля 2017 в 21:04 | 24

    İş barədə məlumat - Перевод документов с английского языка  - Ведение переписки с иностранцами  - График 1-5 с 9:00 - 18:00 Namizədə tələblər - Высшее образование  - Пол женский  - Знание MS Office  - Знание азербайджанского, русского и английского языков в совершенстве Интересующихся лиц просим высылать CV на адрес hr@aztrade.az с указанием названия вакансии

  • Администратор офиса - 800 AZN Gidromaşservis QSC
    27 июля 2017 в 20:59 | 27

    İş barədə məlumat - Обеспечение порядка и общий контроль в офисе  - Оперативное решение возникших проблем в офисе  - Прием звонков, встреча клиентов и гостей  - Отправка и прием писем, ведение при необходимости деловой переписки  - Прием и сдача заказов, контролирование процесса подготовки заказов  - Обеспечение необходимого делопроизводства согласно правилам ведения учета, оборота и архивации  - Планирование и контроль поставленных задач на ежедневной и ежемесячной... ətraflı

  • Ofis meneceri - 300 - 500 AZN ASEL GROUP
    27 июля 2017 в 20:57 | 17

    İş barədə məlumat - Daxil olan zənglərə cavab vermək  - Müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək  - Tədris mərkəzi barədə muraciət edənləri məlumatlandırmaq Namizədə tələblər -Xanım namizədlər  - Rus dili əla,ingilis dili bilmək arzuolunandır  - Ofis proqramları biliyi  - Gülərüz  - Ünsiyyətcil  - Punktual

  • Ofis meneceri - ASEL GROUP
    29 июня 2017 в 06:33 | 540

    İş barədə məlumat - Daxil olan zənglərə cavab vermək  - Müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək  - Tədris mərkəzi barədə muraciət edənləri məlumatlandırmaq Namizədə tələblər -Xanım namizədlər  - Rus dili əla,ingilis dili bilmək arzuolunandır  - Ofis proqramları biliyi  - Gülərüz  - Ünsiyyətcil  - Punktual

  • Ofis meneceri
    5 апреля 2017 в 14:44 | 87

    İş barədə məlumat - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması  - Lazımı sənədlərin, məktubların hazırlanması  - Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması  - İş qrafiki 09.00-18.00 6 iş günü Namizədə tələblər - Vakansiya xanımlar üçün nəzərdə tutulub  - Səlist və aydın nitqə sahib olmalı  - Azərbaycan və rus dilində sərbəst danışmalı  - Aktiv və ünsiyətçil olmalı  - Ms Office proqramlarını yaxşı bilməli  - Call centerdə təcrübə  - İş təcrübəsinin 1 ildən aşağı olmaması  - Ali təhsilin olmasına üstünlük verilir Cv-dinara.ismayilova@motive.az

  • Ofis meneceri
    5 апреля 2017 в 14:43 | 80

    İş barədə məlumat - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması  - Lazımı sənədlərin, məktubların hazırlanması  - Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması  - Operativlik, dəqiqlik və yüksək icraçılıq bacarığına malik olmalı  - Əlaqə və ünsiyyət qurma qabilliyyətinə malik olmalı  - Komanda ilə birlikdə işləməyi bacarmalı  - İş qrafiki 09.00-18.00 6 iş günü Namizədə tələblər - Vakansiya xanımlar üçün nəzərdə tutulub  - Səlist və aydın nitqə sahib olmalı  - Azərbaycan və rus dilində sərbəst danışmalı  - Aktiv və ünsiyətçil olmalı  - Ms Office proqramlarını yaxşı bilməli  - Sosial şəbəkələrdə şirkətin təqdim edilməsi  -... ətraflı

  • Ofis meneceri
    5 апреля 2017 в 14:40 | 65

    İş barədə məlumat - Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi  - Işçilərin şəxsi işlərin hazırlanması, HR işlərin aparılması  - Lazımi sənədlərin, məktubların hazırlanması, tərcüməsi (azərbaycan-rus, rus-azərbaycan)  - Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması  - İş günü: 5 günlük  - İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü  - AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə Namizədə tələblər - Xanım namizədlər  - İnsanlarla ünsiyyət qurma bacarığı  - Gülərüz  - Diqqətli və dəqiq olmalı  - İşə məsuliyyətli yanaşmalı  - Kompyuter bilikləri... ətraflı

  • Ofis meneceri
    5 апреля 2017 в 14:38 | 76

    İş barədə məlumat -Müştərilərin qəbulu,onlara məhsulların texniki parametrləri və qiymətləri haqqında məlumatın verilməsi, sifarişin qəbulu  - Daxil olan telefon zənglərinin qəbul edilməsi  - Lazımi sənədlərin, məktubların hazırlanması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - İstirahət günü: Bazar günü Namizədə tələblər - 22-32 yaş həddində Ali təhsilli xanım  - Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis danışıq, Rus və Ingilis dilini bilməsi üstünlükdür  - Ofis proqramlarında işləmək bacarığı  - Dizayn proqramların və Mətbəə işlərindən... ətraflı

  • Ofis meneceri
    5 апреля 2017 в 14:36 | 77

    İş barədə məlumat - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Lazımı sənədlərin, məktubların hazırlanması  - Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi -Müştərilərin qəbulu,onlara məhsulların texniki parametrləri və qiymətləri haqqında məlumatın verilməsi, sifarişin qəbulu  - Daxil olan telefon zənglərinin qəbul edilməsi  - İş qrafiki Həftə içi 09.00-18.00 Şənbə günü 10.00-15.00  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - İstirahət günü: Bazar günü Namizədə tələblər - 22-30 yaş həddində Ali təhsilli xanım  - Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus dili səlis danışıq, Türk və Ingilis dilini bilməsi üstünlükdür  - Kompyuter... ətraflı