Финансы Кредитный специалист Страхование Аудит Бухгалтерия (6), Финансовый анализ Банковское обслуживание Кассир Экономист Маркетинг Реклама Связи с общественностью Маркетинг менеджмент Копирайтинг Информационные технологии Разработка и управление базами данных Системное администрирование IT специалист консультант Программирование Управление IT проектами Специалист по аппаратному обеспечению Администрация и управление 13 Административная поддержка Менеджмент Офис менеджмент Секретарь Ресепшн Управление персоналом Продажи 20 Агент по недвижимости маклер Специалист по продажам Дизайн Веб-дизайн Архитектор дизайн интерьеров Дизайн одежды Художник Юриспруденция Адвокат Криминальное право Юрист Образование и наука Преподавание в школах Преподавание в университетах Репетиторство Специальное обучение Тренинги Промышленность и сельское хозяйство Автоматизированное проектирование Строительство Сельское хозяйство Инженерия Геология и окружающая среда Обслуживание Курьер Уборщица Складчик Ресторанное дело Водитель Няня Рабочий Туризм и гостиничное дело Переводчик Охрана Другое Обслуживание Медицина и фармация Врач Медицинский персонал Медицинский представитель Разное Для студентов Журналистика

Reception



Vakansiyalar / İnzibati / Katibə / Resepşn
21 февраля 2017 в 23:07 | 790 | Azərbaycan / Bakı

Reception

Xidmətin seçimi

Tələblər: • Dil biliyi; Azərbaycan dili - ana dili  • Rus dili - əla  • Ofis proqramları ilə işləmə bacarığı.

Vəzifələr: •Müəssisəyə daxil olan və çıxan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və aidiyyəti şəxslərə, şöbələrə çatdırılmasını təmin etmək; •Müəssisənin, şöbələrin fəaliyyətinə aid olan sənədləri sinifləşdirmək və sistemləşdirmək; •Kuryer vasitəsi və ya poçtla göndərilən sənədlərin çatdırılması və izlənilməsinin nəticəsi ilə bağlı qeydiyyat aparmaq; •Kənar təşkilatlara, müəssisələrə göndərilən sənədlərin tərtib və hazırlanmasında verilən göstərişlərə əsasən məktubları cavablandırmaq, e-mailləri cavablanndırmaq; •Müəssisəyə daxil olmuş və göndərilən məktubların, arayışların uçotunu apararaq cari arxivin sənədlərini sistemləşdirmək və mühafizəsini təmin etmək;  •Əməkdaşların müəssisədə olmasının faktiki vaxtınıın və davamiyyətinə nəzarəti məqsədi ilə hesabatları hazırlayaraq tabe olduğu səlahiyyətli şəxsə təqdim etmək; •Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, aidiyyəti şəxslərə yönləndirmək, faksların göndərilməsi, müştərilərə şirkətin məhsulları haqqında məlumatı vermək; •Müəssisəyə gələn qonaqları qarşılamaq və aidiyyəti şəxslərə yönləndirmək; •Müəssisənin cari təsərrüfat fəaliyyəti ilə bağlı işləri görmək;

İş şəraiti: İş yeri Sumqayıt şəhəri; İş qrafiki həftənin 6 günü; İş saatı 1-5-ci günlər 09.00-dan 18.00 kimi, 6-cı gün 09.00- dan 17.00 qədərdir. 



Дополнительная информация:
  • Əlaqədar şəxs (S.A.A): Günel, İnsan resursları üzrə menecer
  • Şirkətin adı: Technoil MMC
  • Telefon: +994(050) 253-89-03
  • İş təcrübəsi: 1 ildən aşağı
  • Təhsil: Ali

Похожие объявления:
  1. Resepşn
  2. Katibə referent
  3. Assistent
  4. Assistent
  5. Resepşn (xanım)